dissabte, 19 de juny del 2010

Ultrastar deluxe

Es un joc de karaoke tipus singstar. Es gratuit

http://ultrastardx.sourceforge.net/

Nomes has de baixar-te les cancons que t'agradin i a jugar!


Jo vaig comprar els micros del Singstar amb una oferta de l'Andorra2000 per 25$, pero sino es poden trobar a internet, al Dealextreme els tenen. Els micros van connectats a una tarja de so USB, compatible amb PC. Nomes s'han de configurar amb 2 canals i ja esta, un canal per cada micro.

Amb el Zotac i el teclat Lenovo funciona perfectament, el joc es fluid, i aixo q  tinc 14GB de cancons amb videos.

una petita demo:


El que compta es passar una bona estona, no tant cantar be... ;-)

3 comentaris:

  1. Ostres... Arnau, presentat a Eurovisió per Andorra!!!
    Tu i el jimmy jump junts!
    Molt bon sistema per no gastar-se la pasta en una Play...

    ResponElimina
  2. jejeje doncs m'ho estic pensant...

    l'ultrastar va de conya amb el zotac, i amb alguns jocs 3D tmb...

    ResponElimina