dissabte, 27 de novembre del 2010

Lego

Per culpa del Josep, que m'ha tornat a enganxar el cuquet del LEGO, em vaig comprar pel meu aniversari un 4x4 de 39 cm de llarg!

Té motor per aixecar les suspensions, i fer anar el winch. També s'encenen els llums.

Mola els triangles de suspensio i les barres de direccio amb ròtules.

També porta una caixa de canvi per canviar la funcionalitat del motor.
Posted by Picasa 
Els meus pares m'han regalat també un altre LEGO: un quad, més senzill, però amb peces interessants: triangles de suspensió esmorteïdors, rodes,...

6 comentaris:

  1. Excellent!!!! tu nous mettras une petite vidéo quand tu aura fini de le construire? un oetit time laps du montage?

    ResponElimina
  2. Jo també tinc el 4x4 i estèticament és molt xulo :)
    El sistema de les portes és molt original. I el sistema de la suspensió és millor que fins i tot el del meu Discovery.
    Llastima però, que els de Lego no hagin posat un segon diferencial pel davant perquè ara només és un 2x4 :(

    ResponElimina
  3. michel est vivant! ;-)
    Ben je l'ai fini le jour même, en 4h. Je ferai une petite video avant de le démonter pour construire un truck trial (http://sariel.pl/2010/09/land-rover-series-2/)
    Avec Josep on veut essayer de construire des 4x4 fonctionnels pour faire du trial dans les montagnes d'Andorre!

    ResponElimina
  4. c'est géant comme projet. j'en rêve mais je n'ai pas les moyens et personne pour m'aider la dedans.tant pis :'(. en tout cas j'espère de tout cœur que vous allez vous lancer et y arriver.

    ResponElimina
  5. euh faire du trial mais avec les modèles à échelle 1:13!!! ;-) juste pour le fun!

    ResponElimina