Per exemple a l'eix de davant, al voler portar el punt de pivot de la direcció el més aprop de la roda possible, per tenir menys inèrcies i fregaments alhora de girar la roda, fa que la roda surti fàcilment del cardan. Això en terreny pla no és problema, però quan comença a haver-hi obstacles, és molt fàcil que passi.
Un altre problema és que sí que tinc molta alçada lliure al centre del vehicle, però com que els braços de suspensió son molt llargs, i les rodes petites, fan que el vehicle es quedi atrapat amb les rodes a banda i banda de l'obstacle.
La velocitat del motor potser s'hauria de des-multiplicar encara una mica més.
I la transmissió als 2 eixos, per engranatges, és on salta al forçar massa. Els hauria de posar plans, o amb dels de 4 pals.
Renoi, deu-n'hi-do les aptituds trialeres que té.
ResponEliminaJa veig que no t'has limitat només a copiar la tècnica de la pos de planxar, l'has millorat amb l'inclinòmetre digital !
Per acabar les proves has mirar l'inclinació lateral que permet. Un 4x4 com el meu disco permet 35º d'inclinació lateral en ordre de marxa sense problemes.
Ara toca atacar el tema de la carroceria :D