dimarts, 25 de gener del 2011

Prototip acceptable LEGO

Bé, per no quedar-me enrere en front del Josep, avui m'hi he passat unes hores.

He intentat fer la carrosseria pel 4x4. En teoria el model que volia fer era el Mercedes G curt. No si assembla gaire, per no dir gens. Però almenys m'ha servit per mantenir unes proporcions realistes.









De davant no podia fer gran cosa, perquè no hi tinc gaire punts d'anclatge, ni espai, amb el motor de la direcció al davant. Queda una mica futurista i fins i tot lleig, per de moment...

He afegit uns reforços als engranatges que em saltaven, però encara no està al 100%, encara que depèn de com agafes l'obstacle, funciona prou bé.

2 comentaris:

  1. No el tens acabat, però només veien les fotos m'ha recordat el G del meu pare :)
    Sobretot el lateral del morro amb la ratlla i el guarda-fangs per fora et queda de conya.

    ResponElimina
  2. si, a darrera li hauria d'afegir una mica de parafang també, pq s'hi assembli més.
    I al cul, fer la porta que s'obre en lateral. I si tingués una cinquena roda, la penjaria a la porta.
    El que potser faré és treure el marc superior de la porta i deixar només el del parabrises i el sostre.
    I sobretot, he de reforçar el mecanisme de direcció i els engranatges de transmissió.

    ResponElimina